24H of travelling

25 april 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

De dag begon lekker vroeg, 4 uur het bedje uit (al lag ik eigenlijk al uren te wachten tot de klok vier zou slaan).

Rond vijf uur kwamen we op Schiphol aan, in de hoop iets te kunnen regelen met de stoelen. Helaas kan dat pas bij de overstap op London. Na de security check op zoek naar een koffie tentje. Maareh... Arjan, had jij net niet nog een rugtas om...? Waar is die? Nog bij de security dus. Waar je mee omgaat wordt je op den duur mee besmet, dus ik kon hier ergens wel weer smakelijk om lachen dat hem dit nou juist eens een keer overkomt.

Tijdens de overstap in Londen was het nog doorstappen geblazen, van de ene uithoek naar de andere op Heathrow. Eenmaal bij de gate was de stoelwijziging zo gepiept, alleen waren we uitgekozen voor een uitgebreide extra check. Dus werden monsters genomen van de handjes en voetjes van Ivy, moest onze telefoon uit het hoesje om goed bestudeerd te worden en moest alle bagage overhoop. Dit alles terwijl het hele vliegtuig op ons zat wachten. We kwamen letterlijk als allerlaatste binnen. Bij onze rij stond iemand van het grondpersoneel ons al op te wachten om door te geven dat.... doe eens een gokje...? Juistem, de buggy pleiten is. Ach mag de pret niet drukken we hielden er eigenlijk al rekening mee.

De vlucht ging heel soepel, we hadden een rij vlak achter business class, dus een soort muurtje plus extra beenruimte voor ons. Konden we mooi een chill plekje voor Ivy van maken. De kids waren echt engeltjes, en er was zelfs nog een magisch uurtje waarin ze beiden sliepen en ik dus ook even de oogjes kon sluiten.

IMG_0840[1] IMG_0842[1]

Eenmaal op Miami aangekomen begon een aaneenschakeling van wachten op zeer relaxte werknemers. Ga jullie niet met de details vermoeien. Eenmaal gesetteld in onze huurauto navigeerden we eerst maar naar supermarkt voor de nodige boodschapjes. Terwijl wij best content waren met de gloednieuwe huurauto (Mazda CX5) merkte Colin even op dat het nog steeds geen Ferrari is, waarna hij in diepe slaap viel.
De boodschappen namen, wie had dat gedacht, flink wat tijd in beslag, dus plakten we een flitsbezoekje Mac aan vast (die heel handig gevestigd is in de supermarkt, tussen de lenzenwinkel en nagelsalon in). Boodschappen doen in de belachelijk grote en uitgebreide Walmart geeft ons al meteen weer dat echte Amerika gevoel, heerlijk.

We zijn nu soort van gesetteld in het hotel, de vermoeide kleintjes liggen in bed en de vermoeide groters trekken even 1 flesje Amerikaans bier uit de koelkast.

Morgen weer een nieuwe dag in het zonnige warme Florida!

1. Els:
    26 april 2018
    Heerlijk dat jullie veilig zijn aangekomen . 👍Nu ff uitrusten en dan genieten....
    💋
  2. Mindy:
    26 april 2018
    Fijn dat de vlucht zo goed is gegaan. Top foto van jullie viertjes! Hopelijk is de buggy eerder terecht dan de vorige keer. Veel plezier 😘🍀
  3. Ineke:
    26 april 2018
    Rust lekker uit, hoop,dat de tijdswisseling snel goed gaat. Heel veel pleIer
  4. Marlies:
    26 april 2018
    Heerlijk wat leuk om weer te lezen!
    Geniet lekker lieverds