Van busboot tot cocktails

26 april 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Onze eerste echte vakantiedag! En wat voor eentje!

De jetlag valt mee, even spoken tussen 3.00-5.00 uur maar verder tot half 8 geslapen allemaal. Na een ontbijtje in ons appartementje op naar Ducktours voor een ritje met de busboot.

IMG_0926[1]

Om 11 uur gingen we van start. Eerst een rondje als ‘bus’ door Miami Beach waarna de bus opeens als boot het water in reed. Colin keek zijn oogjes uit en was echt overdonderd. Heerlijk dat hij ook zo geniet.

IMG_0880[1] IMG_0912[1]

We dobberden langs de luxueuze accomodaties van de rich&famous, wat een huizen...!
Daarna weer als bus door Miami beach, o.a. langs Ocean Drive, waar ook ons hotel zit. Echt een toplocatie.

Na het busboat avontuur kopen we broodjes en salade voor de lunch, pakken we onze badkleding en snellen naar het strand. We huren een soort mega windschermtentje, lekker veel schaduw. Hebben we ook wel nodig, want de temperatuur is de 30 ruimschoots gepasseerd. We plonsen in de oceaan, die lekker lauwwarm is, en daarna doet de complete familie Hoogland een tukkie. Wat een relaxte middag.

IMG_0936[1]

Eind van de middag even afspoelen in ons hotel, en op naar de terrasjes aan Ocean Drive (soort van de boulevard) voor happy hour. We bestellen een iets te grote cocktail, en alcoholvrije variant voor Colin, en installeren ons aan de flaneer-highway van Miami. We kijken echt onze ogen uit, al die schaars geklede vrouwen, dikke auto's en opmerkelijke types die het omkijken waard zijn. Een groot feest.

IMG_0961[1] IMG_0981[1]

Na de cocktails door naar Espanola way voor nachos, aan tafel gemaakte guacemole, taco’s en corona’s. ​Genieten geblazen. Na ons heerlijke diner worden we plotseling allemaal door mister Jetlag naar ons bedje geroepen.
Het was een heerlijke dag vandaag!

1. Ineke:
    27 april 2018
    Heerlijk, Een echt zomervakanrieverhaal, en de zomer Komt nog als je terug bent!! Genieten!
  2. Monique:
    27 april 2018
    Wat leuk, ik doe ideeën op 😉voor volgend jaar. Veel plezier!
  3. Linda mam:
    27 april 2018
    Maar toch.... koningsnacht missen😂. Je snapt er toch niks van, 30 graden op een strand weegt daar toch niet tegenop. Wel Colin in oranje vandaag hoor. Laf Joe all
  4. Bimke:
    27 april 2018
    Ah heerlijk om mee te mogen genieten met jullie. Kijk uit met de cocktails. 😉