Kristallen BBQ

1 mei 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Dag 6 alweer... De tijd vliegt echt voorbij.
​We hebben een heerlijke dag gehad vandaag!

Na het ontbijt gingen we op pad naar JOANN, een hobbywinkel. Voornamelijk uit zakelijk oogpunt om mesjes in te slaan voor m'n bedrijfje. Althans, dat is wat ik Arjan aanvankelijk wijs probeerde te maken. Natuurlijk is voor een knutsel-fan als ik zo'n shop een waar paradijs. De winkel is ongeveer zo groot als een Appie XL en ze hebben echt álles op knutselgebied. Met twee gevulde tasjes stapten we even later weer buiten.

IMG_1254 IMG_1255

De uren daarna hebben we lekker aan ons privé zwembadje gelegen en ook Ivy is inmiddels gedoopt tot vakantiezwemster. Het water is aardig fris, maar dat mocht de pret niet drukken.

IMG_1271

In de loop van de middag gooiden we de auto vol met o.a. briketten, een koelbox, handdoeken en zwembanden.
​De reis ging namelijk naar Kelly Park, ruim een half uur rijden vanaf Orlando.

In Kelly Park bevindt zich een natuurlijk waterbron, wat een prachtige kristalheldere rivier oplevert. Ondiep en met lichte stroming, dus ideaal om in een bandje te dobberen.
Dit is zo'n groot contrast met de enorme hysterie in Orlando, wat een heerlijke relaxte middag! En echt betoverend mooi.

DSC_0267 DSC_0269 DSC_0324

DSC_0302 DSC_0277

Aan het einde van de middag zochten we een picknickplaatsje op in het park.
​De koelbox en briketten konden uit de auto, want de BBQ ging aan. We hebben heerlijk gegeten met de eekhoorntjes om ons heen.

DSC_0335

Eenmaal terug in Orlando maakten we nog een korte stop voor wat souvenirs. Ik wilde jullie de foto van de winkel niet onthouden.

IMG_1299

En zo ziet dus menig pand er hier uit, van een midgetgolfbaan met metershoge rotsen tot een groenteboer die werkt vanuit een gigantische sinaasappel. Er is zo'n overschot aan vermaak, restaurants en winkels dat ze alles uit de kast halen om je te lokken. Met een tasje vol potloden en wenskaarten gingen we moe maar voldaan richting de villa.

1. Els:
    2 mei 2018
    Het is daar zeker oogverblindend mooi zeg 😍wat moet dat toch genieten zijn daar