De sleutel tot een actieve avond

29 april 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag hadden we, afgezien van relaxen in onze tuin met zwembad, geen concrete plannen. We begonnen vanmorgen eerst maar met outlet-shoppen, het was toch nog wat fris om te zwemmen.

IMG_1109

Na een paar uurtjes hadden we volle tassen en lege portemonnees, dus breiden we er een eindje aan. Goed geslaagd, kan het niet nalaten toch even het resultaat te showen ;)

IMG_1124

Nog even langs de supermarkt voor wat BBQ spullen. Als is 'even' een understatement hier, aangezien de supermarkten zo groot zijn als een complete hal van de huishoudbeurs. Met minstens zoveel prullaria ook. Dus we waren zo weer een uurtje verder, maar hadden wel een BBQ gescoord incl. alle benodigdheden.

Eenmaal terug hebben we lekker gerelaxt en plonsjes gedaan. Heerlijk!

IMG_1134

Eind van de middag ging de fik in de BBQ en hadden we een lekker maaltje bij het zwembad. So far so good.

Tot we er na het eten achter kwamen dat de sleutel van de villa kwijt is. Ik ken mezelf, dus laat uit voorzorg deze belangrijke taak aan mijn doorgaans zo zorgvuldige wederhelft over. Maar laatstgenoemde heeft ook vakantie, en hoe het ook komt, dat ding is dus nergens meer te bekennen. We hebben al twee uur als een stel idioten gezocht in alle hoeken en gaten (en koffers, prullenbakken, bedden, kleding, etc), maar helaas. Dat wordt dus morgen eerst een belletje plegen en een reservesleutel proberen te regelen, voordat we naar Disney kunnen...
To be continued...

1. Paulien:
    30 april 2018
    Wat fantastisch weer San, geniet elke keer van je schrijf-skills!
    Geniet lieverds xx
  2. Wendy:
    30 april 2018
    Oooo jeej.. gelukkig waren jullie al binnen voordat de sleutel kwijt was? ;) veel plezier verder! X
  3. Lindsay:
    30 april 2018
    Aah wat ziet dat zwembad er heerlijk uit!! En wat is het elke ochtend leuk wakker worden met een nieuw verhaal :) Hopelijk is het goed gekomen met de sleutel haha en veel plezier in Disney!
  4. Linda mam:
    1 mei 2018
    misschien tussen het speelgoed van Colin ....