Bon dia...!

27 september 2018 - Heemskerk, Nederland

Bon dia!
Daar zijn we weer!

Dit keer met een hele andere reisbestemming in het verschiet. We gooien het eens compleet over een andere boeg en gaan kennis maken met Kaapverdië – Afrika!
En ja, wij zijn inderdaad getriggerd door het RTL4 programma ‘Helemaal het einde’, maar kwamen er algauw achter dat Kaapverdië volgens de boeken veel meer te bieden heeft. Ons (weliswaar korte) reisplan:

We vliegen op maandag 22 oktober rechtstreeks naar het eiland São Vicente. Daar verblijven we 1 nacht in de hoofdstad Mindelo, vlakbij de haven. Even bijkomen in een lekker hotel dat van alle gemakken voorzien is. Een dag later, op 23 oktober, pakken we de veerboot naar naastgelegen eiland Santo Antão. Op dit enigszins ongerepte en weinig toeristische eiland genieten we 3 nachten van de mooie natuur en omgeving. We sluiten de vakantie weer af op eiland São Vicente, waar we nog 3 nachten logeren in een huisje op Recidencia Palmera. Een vakantiepark dat begin dit jaar opgezet is door twee families uit het programma ‘Helemaal het einde’.

IMG_2483

Inmiddels zijn de vaccinaties gezet, de visa-formulieren ingestuurd en alle hotels geboekt. En dus tellen we af, nog 3 weken!

IMG_3810

Voor wie het leuk vindt (wij zelf sowieso voor later) schrijf ik hier onze indrukken en avonturen van me af in een dagelijks verslagje. Lees je mee?

Veel liefs van ons!

1. Maxime: