Verenigde Arabische Emiraten, we komen eraan!

11 februari 2020 - Heemskerk, Nederland

Klatergoud, blinkend marmer, sultans met tulbanden en warme woestijnzon. In die wereld bevinden wij ons volgende week! Althans, als onze stigmatiserende vooroordelen kloppen.

We gaan een nieuwe bestemming bezoeken; de Verenigde Arabische Emiraten.

C71D114A-E792-4921-9389-989EB37C6D10

We vliegen zaterdag richting Dubai, waar we met onze huurauto navigeren richting misschien wel het bekendste resort van het emiraat: Atlantis.

72FCABA6-0C58-4DD0-A96C-5F94F3485EFE

Na een paar relaxte dagen op ‘de Palm’ toeren we verder naar het naastgelegen Abu Dhabi. Ook daar weer een lekker resort aan het strand, want wat moet je anders met een graadje of 28...!

7814A1DA-E8D5-4AE7-85DB-C0FCBFB84394

We sluiten onze vakantie af in een appartementje in Dubai, waarna we op zondag 23-2 weer voet op Nederlandse bodem zetten.

Naast genieten van het heerlijke weertje gaan we uiteraard langs bij de bekende hotspots, die naar verluid bol staan van superlatieven.

We hebben enorm veel zin in dit avontuur en zijn heel benieuwd naar alle bijzondere dingen die de Verenigde Arabische Emiraten ons te bieden hebben!

En natúúrlijk pak ik mijn dagelijkse auteursmomentje om hier het een en ander te noteren. Lezen jullie mee?

1. Ineke:
    11 februari 2020
    Heel veel plezier en een mooi reis!
  2. Gerda:
    11 februari 2020
    Veel plezier geniet ervan met elkaar !
  3. Monique:
    12 februari 2020
    Wat gaaf! Geniet ervan, veel plezier.
  4. Ans Hilbers:
    12 februari 2020
    Goede vlucht en lekker genieten 🌞
  5. Annemarie:
    12 februari 2020
    Heel veel plezier alvast!