All good things come to an end

24 oktober 2015 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Vannacht lekker geslapen in ons bootje!
We hebben vanmorgen gewandeld naar het hoofdgebouw op het resort om daar lekker te ontbijten. Alles is zo mooi onderhouden en overal waar je loopt op het resort voel je je welkom.

disney caribbean beach resort disney caribbean beach resort2

Na het ontbijt alles ingepakt en veel weg gegooid, omdat de koffers toch wel ramvol zaten ondanks de extra koffer. Daarna nog lekker gezwommen in het hoofdzwembad van het resort. Compleet in piratenthema, een miniwaterpark op zichzelf. De laatste zonnestralen, wat voelen ze goed zo voordat we de winter in gaan.

zwemmen zwemmen2

Nog een laatste keer het hoofdgebouw in voor een Disneylunch, en dan moeten we toch echt de auto in.
Eenmaal bij het verhuurbedrijf worden we heel goed opgevangen. Ze vergoeden alle gemaakte kosten en zorgen ervoor dat we het autostoeltje en de upgrade niet hoeven te betalen ter compensatie. Pfieuw, opgelost. Oh ja…. Bijna vergeten te zeggen… Er zit nog een barst in de voorruit… “No problem sir! That happens al the time here!”

Dan is het nu toch echt tijd om deze heerlijke vakantie af te sluiten. Het was echt genieten, in de herfst naar Florida is een aanrader. Veel lekkerder weer dan in de zomer, niet zo heet en geen thunderstorms. En alle Halloween decoratie maakt het natuurlijk ook extra bijzonder.

IMG_1296

We hebben weer veel mooie dingen gezien en beleefd met z’n drietjes. We zijn een heleboel herinneringen rijker!

Zoals Captain Jack Sparrow zou zeggen:
Not all treasure is silver and gold mate…

0d549

1. Rozemarijn:
    24 oktober 2015
    Heb weer genoten van jullie prachtige verhalen!
  2. Rowan:
    11 januari 2016
    Wat een mooie reizen hebben jullie al gemaakt zeg! Ik ben sinds afgelopen jaar ook Amerika-verslaafd en wil het liefst zo snel mogelijk terug! Leuk om jullie verhalen hier te kunnen lezen!
  3. Narelle | wegvanhetnoorden.nl:
    11 januari 2016
    Wat leuk dat jullie naar Florida zijn geweest, daar gaan wij in april heen! Leuk om te lezen en wat bijzonder, met zo'n kleintje naar Amerika Is het goed bevallen?
  4. Sanne Hoogland:
    11 januari 2016
    Thanks voor de leuke reacties! Inderdaad die Amerika verslaving... Erg hardnekkig!

Ja Narelle, onze zoon vindt het reizen naar Amerika al net zo leuk als wij gelukkig :) Zolang er een zwembad is is hij blij.

In 2014 zijn we met zijn tweetjes naar Florida geweest, ook te lezen op dit blog. Toen zijn we meer rond gaan reizen. Miami is leuk om eens te zien en de Keys zijn ook erg relaxt. Alleen wel minder spectaculair dan de westkust hoor! :)