Another day in paradise

22 oktober 2015 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Vandaag weer vroeg wakker, hebben we mooi wat aan de dag zullen we maar zeggen…!

We gingen naar de International House of Pancakes (ihop) voor een ontbijtje. Typisch Amerikaans, de lunch konden we wel overslaan zo vol zitten we.

breakfast

We rijden door naar winkelcentrum Sawgrass Mills om wat te shoppen. Onze velletjes moeten nog even niet aan de zon denken, dus is dit een prima alternatief. We kopen wat souvenirs en een paar coole sneakers en polo voor Colin. Zoals bij alle aankopen maakt de verpakking meer indruk dan het item zelf. Wat een snel-tevreden kind, dat heeft hij niet van ons denk ik... ;)

shoppen

In de schoenenwinkel komt een oud vrouwtje naar me toe om me te feliciteren met mijn zoon, omdat hij zo ontzettend leuk is. Duh, weet ik zelf ook wel...! Hahaha dat gaat zo’n beetje de hele dag door, geweldig. Colin zit als een soort flirtmachine in zijn wagentje en reageert steeds weer met een charmante glimlach op alle aandacht. Vooral zijn kapsel valt hier in de smaak. Het trekt ook wel de aandacht tussen alle gel-loze oudbollige Amerikaanse kapsels.

Op de terugweg tikt de thermometer in de auto 96 F aan, zo’n 35 graden Celsius. Bij terugkomst in het hotel dus snel het zwembad in, gevolgd door een familietukje op de stretchers.

Eind van de middag ff opfrissen, chillen en spelen in de hotelkamer. Toen langs het paradijselijke strand gewandeld, echt Caribisch mooi. Kan zo op een ansichtkaartje, jammer dat we die anno 2015 niet meer sturen.

(L)
Gezellig gegeten aan de boulevard met uitzicht op zee. Na het eten viel Colin als een blok in slaap en vielen wij als een blok voor een cocktail.

cheers

Nu nog even chillen in ons mega-bed, terwijl we series kijken op onze mega-tv. Oh, The American dream...

En zo kwam ook deze dag weer ten einde, wat gaat het toch belachelijk snel...!

Thanks voor alle leuke reacties, dat is steeds een lekker begin van de dag voor ons!

23 oktober 2015
    Wakker worden met jullie reiservaringen is ook heel leuk. Elke dag sta ik een kwartiertje eerder op om het te lezen! Nog 1 verslag toch?
    wij genieten net zo van jullie reiservaringen. Hier sta ik elke morgen een kwartiertje eerder voor op. nog 1 verslag....
  3. Cindy de Bruijne:
    23 oktober 2015
    Wat klinkt dat weer als een heerlijke dag, met heerlijke foto's!
    Wat fijn dat Colin heerlijk in slaapt valt na het eten, zodat jullie van de lekkere cocktails kunnen genieten!
    Geniet weer van deze mooie dag!
  4. Ineke:
    23 oktober 2015
    Wat een heerlijke relaxte dag, geniet nog maar lekker. Fijn dat Colin het zo goed doet met het tijdsverschil! Goede reis terug dit weekend!
  5. Maxime:
    Hahahah en vielen wij al een blok voor de cocktail! Jullie kunnen de Amerika reizen precies voortzetten als vroegâh! En hebben jullie je wel ingesmeerd paps en mams! Lekker dat jullie mooi weer hebben incluis zwembad, dat is extra ontspanning tijdens zo'n reis:)
  6. Maxime:
  7. Maxime:
  8. Sanne Hoogland:
    23 oktober 2015
    Zo, dit zijn pas veel reacties :)
    Nog 1 of 2 verhaaltjes te gaan idd. Time flies...