Goodbye my love

14 mei 2018 - New York City, Verenigde Staten

De allerlaatste dag! Dus alle verzamelde zooi inpakken, heel veel weggooien (tja, sommige XXL Amerikaanse verpakkingen krijg je zelfs in drie weken niet leeg...) en uitchecken. Dat laatste deed ik alleen, Arjan had vanmorgen een zakelijke afspraak hier.

Na het uitchecken ging ik met de kids aan de wandel door de rumoerige straten van NYC, waar altijd wat te zien is. Op maandagmorgen vooral veel nanny's met keurig geklede New Yorkse peutertjes in de Upper East Side.

DSC_0071

We lopen ruim een uur, Colin grotendeels in de buggy en Ivy in de draagzak. Voor mij even wat Amerikaanse calorieën verbranden zo. Rond elf uur belt Arjan dat zijn afspraak erop zit. Toevallig zijn we maar 2 straten bij elkaar vandaan, dus zijn we snel weer herenigd. We scoren koffie en gaan naar Central Park.

DSC_0041 DSC_0043

Het is heerlijk weer vandaag gelukkig! Bij de Cherry Hill fontein zwemmen kleine schildpadjes in het meer. En eendjes, wat een wildlife spotten we toch op deze vakantie ;).

DSC_0069

We lunchen aan Madison Avenue lekker buiten.

DSC_0084

We brengen ons laatste uurtje nog wandelend door en gaan dan rond 3 uur naar het hotel, waar we nu zitten te wachten op een taxi.

Onze prachtige reis zit er alweer op. We hebben zo genoten, wat heerlijk om zoveel mooie plekken te bezoeken. En we hebben het ook maar even geflikt zo met twee kleintjes. Vooraf waren best wat mensen verbaasd als ze onze reisplannen hoorden, maar het ging allemaal zo relaxt. Oké, alles ging een tandje langzamer, maar we hebben evengoed zoveel kunnen doen en zien. Weer een heleboel mooie herinneringen gemaakt samen.

Met een beetje pijn in het hart verlaten we ons liefste lievelingsland, we voelen ons hier zo thuis. Maar naar ons echte thuis gaan is zeker geen straf, op naar een heerlijke Nederlandse zomer!

Super bedankt allemaal voor jullie leuke woorden bij de verslagen!
​En ongetwijfeld tot de volgende keer maar weer! ;)
​Liefs van ons

1. Jacqueline:
    14 mei 2018
    En hele goede terug vlucht naar het gewone Nederland
  2. Mindy:
    14 mei 2018
    Wat heb ik genoten van jullie verhalen. Een heerlijke reis hebben jullie weer gemaakt! En fijn om morgen weer veilig thuis te zijn. Veilige vlucht, hoop dat jullie net zulke mooie plekken hebben als op de heenweg. Tot snel, dikke kus
  3. Linda mam:
    14 mei 2018
    helaas voor jullie zit het er weer op, wij zijn super blij om jullie morgen weer te zien, te knuffelen en te spreken, dikke knuffels van pap(opa) en mam(oma)
  4. Els:
    14 mei 2018
    Wat n mooie reis hebben jullie toch mogen maken ze met ze 4tjes 👍ik heb echt iedere morgen bij het ontbijt gesmuld van jullie belevenissen. Ga dat erg missen hoor! Maar ook fijn dat jullie weer naar dit xs Nederlandje terug komen. Tot gauw schatjes 💋
  5. Ineke:
    Hoi,

Het was weer heerlijk om met jullie mee te reizen!
    Een hele goede reis,
    Tot gauw!
  6. Cindy de Bruijne:
    14 mei 2018
    Het was weer heerlijk om s ochtends wakker te woeden en jullie geweldige verhalen te lezen en foto’s te bekijken!

Een hele goede terug vlucht en tot snel!
  7. Saskia:
    14 mei 2018
    Wat een avonturen hebben jullie weer beleefd in dat mooie Amerika en wat heb ik weer gesmuld van je verhalen! Jullie hebben het echt fantastisch gedaan met twee van die ukkies! Hele goede en save trip Home!
  8. Tamara:
    15 mei 2018
    Jeetje wat fantastisch om jullie reis te volgen San! Helaas zit het er weer op. Een goede terugreis en tot snel!
  9. Amber:
    15 mei 2018
    Was weer heerlijk om alle verhalen te lezen! Goede reis!
  10. Wendy:
    15 mei 2018
    Goede reis weer terug en zal je stukjes bij mijn ontbijt missen;) X
  11. Gerda:
    15 mei 2018
    Genoten van jullie reis. Geweldig hoor om te lezen hoe jullie deze reis gemaakt hebben. Goede vlucht terug