Naam:
Foto’s:
1480
Video’s:

Over mij

Wij zijn Arjan en Sanne Hoogland. Wij zijn sinds 2003 samen en in september 2012 getrouwd. In november 2014 is onze zoon Colin geboren. In november 2017 kwam daar dochter Ivy bij. Mei 2020 werd onze zoon Riff geboren. Wij houden van avontuurlijke (rondreis)vakanties, het liefst naar verre bestemmingen.

Over mijn reis

2022: in mei gaan we met zijn vijven naar Florida. Van daaruit maken wij ook een cruise richting de Bahama’s

2022: in februari bezoek ik (Sanne) in mijn eentje m’n beste vriendin in Canada.

2021: in oktober maken we met zijn vijven een tropisch rondje over het Afrikaanse eiland Zanzibar

2021: in de zomervakantie toeren we met een danktent op de auto door Frankrijk en Italië

2020: in februari reizen wij naar Dubai en Abu Dhabi

2019: van 14 juli 2019 t/m 5 augustus 2019 maken wij een rondreis door Zuid-Afrika.

2018: In oktober 2018 reizen wij met zijn 4-en 8 dagen naar Kaapverdië.

2018:  van 26 april t/m 15 mei 2018 reizen wij met z'n vieren van Miami Florida tot New York City.

2016: van 21 april t/m 10 mei 2016 gaan wij met zijn drietjes rondreizen langs de westkust van Amerika.

2015: Van 16 t/m 25 oktober gaan wij voor het eerst met onze zoon naar Amerika. We bezoeken Orlando en Fort Lauderdale in Florida.

2014: Van 4 juli t/m 31 juli gaan wij naar NY en per auto door Florida.

2013: Van 10 juli t/m 8 augustus gaan wij per auto rondtrekken langs de westkust van Amerika.

Bezochte landen

Ik heb 25 landen (10%) bezocht:

België, Canada, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, IJsland, Italië, Kaapverdië, Kenia, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Rusland, Spanje, Swaziland, Tanzania, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zwitserland.