Home sweet home

8 augustus 2013 - Heemskerk, Nederland

We zijn weer heerlijk thuis in Heemskerk!

Vanmorgen (of was het gisteren...?) vroeg opgestaan, ontbeten en richting vliegveld. Het inleveren van de auto ging allemaal erg vlot, dus stonden we vier uur voor vertrek bij de bagage drop-off. Koffer was 3 kg te zwaar (goh...), maar de man achter de balie was erg vriendelijk en maakte er gelukkig geen punt van.

Daarna door de douane, waar Arjans handbagage niet zonder slag of stoot door de röntgen kwam. We moesten dus mee naar een tafeltje waar alles door een douanebeambte uit de koffer werd getrokken. Niks te vinden, dus mochten we verder gaan.

Daarna lang hangen op het vliegveld, onder het genot van koffie, waarna we om 13.00 uur (lokale tijd) eindelijk mochten boarden. Om 14.00 uur zat het hele vliegtuig kant en klaar om te gaan opstijgen toen de piloot omriep dat we nog even moesten wachten. Er was een vliegtuig die hoge prioriteit had en voor mocht gaan. En wat bleek: even later taxiede het vliegtuig van de president langs! We hadden wel op het nieuws gehoord dat hij ergens in de buurt bezoeken aan het afleggen was, maar dit is wel heel toevallig. Zie foto voor bewijsmateriaal ;).

Vliegtuig van de president

We waren totaal niet moe (het was voor ons immers midden op de dag) dus hebben elf uur lang films gekeken. Wel veel turbulentie en toen er op een gegeven moment via de omroepinstallatie om een dokter werd gevraagd werd het even spannend. Verder niks meer van meegekregen, dus denk/hoop dat het meevalt.

Bye Amerika

Om 9.30 uur (Nederlandse tijd) stapten we het vliegtuig weer uit. Even wachten op de koffers en dan weer naar de bewoonde wereld. We werden warm welkom geheten door Arjans ouders en broertje en Sanne's tante Els. Superleuk!

Aangekomen

Toen lekker richting huis, waar een super verrassing op ons stond te wachten! De tuin helemaal strak en onkruidloos plus de schuur netjes opgeruimd en geordend dankzij Arjans ouders! Was stiekem wel hard nodig... :)
Binnen had ook een metamorfose plaatsgevonden. Muren fris in de verf, een nieuwe kleur in de woonkamer, badkamer opnieuw gewit en alles lekker schoongemaakt, dankzij Judy en Hugo. We riepen al maanden dat we moesten opknappen, dus zijn er erg blij mee!

Make-over

De nieuwe plantjes op de vensterbank (van Sanne's ouders, zusjes en opa en oma) maken het helemaal af.

Het enige wat we nu nog hoeven te doen is een mooie vakantiefoto (uit slechts 2000 stuks) uitkiezen om op de muur te hangen. Wat een geweldige thuiskomst, een topafsluiting van de vakantie!

Nu lekker slapen in ons eigen bed, waar geen kingsize Amerikaans bed tegenop kan :).

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties op de reisverhalen en interesse in onze belevenissen!

Veel liefs van ons

1. Rozemarijn:
    8 augustus 2013
    Heerlijk om weer thuis te zijn.
    Heb echt van jullie verhalen genoten en met jullie meegeleefd!
    Sanne je zou schrijfster moeten worden, of een blog bij gaan houden ;-)

Lfs,
    Roos
  2. Cindy de Bruijne:
    8 augustus 2013
    Welkom thuis lieverds!!!
    Hopelijk valt de jetlag mee!! En slapen jullie vannacht heerlijk in jullie eigen bed zodat jullie morgen weer fris & fruitig zijn!!

Wat een gaaf kleurtje op de muur zeg!! Echt super lief van Judy & Hugo! Jullie mogen blij zijn met zo'n zus/schoonzus & zwager!
    Ben heel benieuwd, kijk er naar uit om het zaterdag in het echt te bewonderen!!!
    Ook kijk ik er naar uit om jullie 2000 foto's te bekijken en de persoonlijke verhalen te horen!!

Wij hebben genoten van jullie reisverslagen en zijn super blij dat jullie ons hebben laten mee genieten!!

Wij zijn blij dat jullie weer thuis zijn! Maar zijn ook super blij dat jullie het zo naar jullie zin gehad hebben!!

Xxxx & liefs <3
  3. Els:
    9 augustus 2013
    Ik kan me alleen maar aansluiten bij alles wat hier boven al geschreven is. Heb ook geduld van jullie verhalen. En je schrijft echt geweldig Sanne. Liefs van Els.....Xx