Goodbye!

6 augustus 2013 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Hier is dan het laatste reisverslag vanuit Amerika…

Gisteravond in een Mexicaans café geweest. Heerlijk cocktails en Corona’s gedronken!

Cocktails1 cocktail2

Vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna richting strand. Eerst nog even langs subway voor ontbijt/lunchpakketje. Het was heel goed uit te houden op het strand! Lekker een duik genomen in de ijskoude Pacific ocean, tukje gedaan, wat gelezen en onze nieuwe spelletjes getest.

Strand1 Strand2 Strand3 strand4

Daarna naar de speelhal op de pier voor een airhockey wedstrijdje, een soort vakantietraditie van ons. Na een paar spannende potjes was toch wel duidelijk dat Arjan de winnaar is van vandaag. Daarna was het alweer tijd voor een avondmaaltje, wederom bij een Mexicaans restaurant. Heerlijk, al die invloeden vanuit het zuiden hebben de ‘Amerikaanse’ keuken goed gedaan!

Nu net terug in het hotel, waar straks het zware werk begint: opruimen en inpakken… En dan maar hopen dat, na het lozen van onnodige ballast als shampoo en haarlak, alles in de koffer past. Zoals het een echte verzamelaar betaamt gaan alle foldertjes en bonnetjes natuurlijk mee voor in het plakboek ;).

Morgenochtend eerst afscheid nemen van de Mustang. Die heeft ons de afgelopen 4 weken, zo’n 4500km lang, maar mooi veilig van A naar B gebracht (niet te vroeg juichen, we moeten nog een paar km…).

En dan naar het vliegveld. Met in de ene hand een, vermoedelijk iets te zware, koffer en in de andere hand een figuurlijke koffer, misschien nog wel zwaarder. Vol met mooie herinneringen en geweldige ervaringen.

Wat hebben we hier een topvakantie gehad!  Zoveel gezien en meegemaakt, leuke mensen ontmoet, nieuwe dingen geleerd, sportief gedaan, interessante gesprekken gevoerd en veel verschillende plekken bezocht. Wat zijn we blij dat we dit gedaan hebben!

SAM_3058

Dag fantastisch Amerika, bedankt en tot de volgende keer!

1. Els:
    7 augustus 2013
    Dit hebben jullie toch maar mooi in de koffer des levens zitten lieverds. Wat n mooie reis hebben jullie gemaakt en gesmuld van jullie verhalen. Maar t is ook weer fijn om jullie weer in ons Holland te zien hoor. Goeie terug reis en tot snel. Dikke kus. Xx
  2. Cindy de Bruijne:
    Lieverds,

De vier weken zijn werkelijk voorbij gevlogen voor jullie!! Zo fantastisch om jullie reis te volgen met de super leuk geschreven reisverslagen!! Dit is een reis die jullie nooit meer zullen vergeten.. Jullie hebben zoveel leuke, nieuwe en spontane herinneringen op gedaan! Ik ben benieuwd naar jullie persoonlijke en vertellende verhalen met alle foto's, video's, folders!!
    Jullie hebben de reis van jullie dromen gemaakt!! En ik ben zo blij dat wij jullie hierin hebben kunnen volgen!!
    Geniet nog even van de laatste kilometers in de mustang!!! En voor straks een hele goede vliegreis terug naar huis!!

Tot zaterdag!
    Dikke kus <3 <3 xxxxx
  3. Cindy de Bruijne:
    Lieverds,

Tot zaterdag!
    Dikke kus xxxxx
  4. Marijke:
    7 augustus 2013
    Wat een leuke verhalen! Dit gaan jullie nooit meer vergeten, nu weer veilig thuiskomen he xxx
  5. Marlies:
    7 augustus 2013
    He lieverds wat ebben jullie een super mooie reis gemaakt en wat vond ik het fijn Al jullie verhalen te Kunnen lezen!!! Ik ben heel benieuwd naar de foto's en verhalen! Dit kunnen jullie maar weer van jullie lijstje afschrijven!!! Jullie zotten nu in het vliegtuig dus kan jullie geen fijne reis meer wensen!! Zie jullie lekker zaterdag!!! Gezellig!!! Kijk er naar uit xx
  6. Saskia:
    7 augustus 2013
    Ik heb genoten van jullie prachtige verhalen van jullie fantastische reis!
    Inderdaad een koffer vol herinneringen om lang van na te genieten!
  7. Fro:
    Tot straks!! <3<3