Wedding crashers

3 augustus 2013 - Cambria, California, Verenigde Staten

Gisterenavond een geweldig leuke tijd gehad in de bar bij het hotel. Aardige mensen ontmoet en er was een leuke band. Vanmorgen heerlijk uitgeslapen en daarna boodschappen gedaan (voor oa het ontbijt) bij een lokaal supermarktje. Complete verrassing: ze verkochten er Gouda kaas. Weliswaar geÏmporteerd vanuit Finland, maar toch beter dan de Amerikaanse Cheddar kaas.

Na het heerlijke kaas-ontbijt zijn we naar het strand gegaan, waar het verrassend warm was. Achter de rotsen (uit de wind) was het erg lekker. Nog steeds geen zwemweer, maar in een korte broek en hemd was het prima uit te houden.

strand1 strand2 strand3

Daarna terug naar hotel voor sla met een broodje, het werd wel weer eens tijd voor een gezond maaltijdje.
'S avonds weer naar de bar bij het hotel. Gisteren hadden we een Amerikaanse jongen ontmoet, die hier was ivm een bruiloft. We hadden vanavond weer afgesproken in de bar, de bruiloft was in de zaal ernaast. Hij vroeg ons gisteren al of wij mee gingen naar het bruiloftsfeest. Voor ons Nederlanders voelt dat ongepast, maar hier is het blijkbaar heel gebruikelijk om zomaar iemand mee te nemen. Vavavond werden we dus wederom uitgenodigd voor de bruiloft. Aangezien we best nieuwsgierig waren naar zo'n Amerikaanse bruiloft gingen we mee. En echt, de Amerikaanse bruiloften zijn precies zoals in films. Tientallen ronde, mooi gedecoreerde tafels, veel bloemen, gastvrije mensen en iedereen in gelikte outfits! Echt zó gaaf om mee te maken!

wedding crashers1 wedding crashers2

Na ons bezoekje aan de 'wedding' nog een drankje genomen in de bar (bruiloftsfeesten hier stoppen al rond half 12) en daarna richting hotel. Wat een toffe dag!

Morgen gaan we richting eindpunt: Santa Monica. Hier verblijven we de laatste drie nachten.

Veel liefs van ons en tot de volgende update!

1. Els:
    4 augustus 2013
    Wat leuk om dat mee te maken zeg.....
  2. Nicola:
    4 augustus 2013
    Geweldig hoor, jeetje dat jullie dat durfde????(Arjan???)zakje eten (doggy bag meenemen naar hotel, not dun)echt niet , dat doe je niet principe, hahaha
    Zo moet je ook van alles meegemaakt hebben hé, ennehhh, dat is bij jullie wel gelukt hoor, mensen nog aan toe. Maar over 5 weken zijn wij aan de beurd en dan worden jullie jaloers hahaha niet dus, veel plezier nog, en ga er nog even tegen aan, xxxx de achterblijvers en poezen fluisteraar, mam
  3. Cindy de Bruijne:
    4 augustus 2013
    Wauw wat gaaf zeg om dat mee gemaakt te hebben!!!
    Geniet nog even van jullie laatste dagen in Santa Monica!!

Dikke kus
  4. Marlies:
    4 augustus 2013
    Wat zal dat een geweldige ervaring zijn geweest :):) ben venieuwd naar de verhalen!!!! Veel plezier nog de laatste paar dagen en geniet!! Dikke kus
  5. Fro:
    5 augustus 2013
    Haha wat leuk zeg. Had je wel een mooie jurk mee? En arjan in smoking? ;)

xx
  6. Maxime:
    6 augustus 2013
    Ik vind dit toch zó'n grap!! Hebben jullie eigenlijk ook gedanst? Ik gier het uit hoor hahahhaa