And off we go

15 februari 2020 - Chimki, Rusland

Vandaag verliep soepeltjes, koffertjes ingepakt (eentje minder mee dan gepland zelfs, we leren het wel...), huis netjes en op naar Schiphol.

3F912E37-4733-49F8-88FB-FE5F2E96D496

Een lekker bakkie koffie op een verrassend rustige luchthaven en om 16:30 uur boarden we voor onze eerste vlucht richting Moskou. De kids en mams zitten aan de ene kant van het pad, vaders zit met zijn nieuwe buren aan de overzijde.
En die laatstgenoemde nemen geen enkel risico op gruwelijke virussen en houden zich schuil achter een mondkapje. Bijkomend voordeel voor de omstanders: zo ruik je die vieze vliegtuig-breeze niet uit hun giecheltjes. Wanneer even later ook de ooglapjes worden omgebonden is het feest compleet als je het mij vraagt.

Zodra we up in the air zijn krijgen de volwassenen een menukaart en de kindjes een tasje vol vermaak uit de (van handschoentjes voorziene) handen van de Russische stewardessen.

0FEA582D-4C94-4502-A81B-D72E98FD45C8

Een prima vlucht en iets eerder dan gepland landen we op een besneeuwd Moskou. Hier wachten we nu op de volgende vlucht, terwijl de kids zich nog even uitleven in het speelgedeelte zodat ze straks lekker slapen (hopelijk).

Het is overigens een abracadabra wat er hier zoal op de borden staat, om over de gesproken taal maar helemaal te zwijgen.

B074A1D5-2184-4C9A-A5CB-17393E92FF11
Op naar een volgende update met iets tropischere weersomstandigheden!

1. Christel:
    15 februari 2020
    Leuk Sanne, ik lees weer mee👍😄
  2. Els:
    15 februari 2020
    Leuk nog wat sneeuw...⛄🌨
  3. Jacqueline:
    Leuk leuk leuk. Weer reisverhalen lezen!! 👍🏻👍🏻
  4. Kitty:
    16 februari 2020
    Dat ging gelukkig goed.. 😊De rest komt vanzelf 😉.. We wachten je volgende bericht weer met smart af ☺️😘
  5. Linda mam:
    wel lekker fris, -2 graden in Moskou. op naar het zonnetje✈🏖
  6. Mirte:
    16 februari 2020
    Leuk weer! Heel veel plezier 😁!!