Georganiseerde chaos

21 oktober 2018 - Heemskerk, Nederland

Oef... Die laatste dag voordat je op vakantie gaat, het is me d'r eentje hoor. We kennen dit ongetwijfeld allemaal, en persoonlijk nooit mijn favoriete onderdeel van het gehele vakantie-rataplan. Je denkt dat je alles aardig voorbereid hebt, aangezien je al een paar weken inkopen aan het doen bent en een en ander al klaar hebt liggen. En zelfs de nodige afvinklijstjes (inpakken - kopen - te doen) mogen niet baten; hectiek alom.

Maar toch, alles is weer gelukt, en met 'enkel handbagage' (ja, de foto doet anders vermoeden, maar dit is toch echt onze handbagage) vertrekken wij morgen richting Santo Antao Kaapverdië!

IMG_0811

Superveel zin in, en deze (voor ons) onbekende nieuwe Afrikaanse wereld levert toch ook de nodige kriebels van spanning op! Heel benieuwd naar al het moois dat we gaan zien en ervaren.
Zo lekker vroeg met de kippen op stok, want morgen om 7:20 uur gaan we al de lucht in, waar we ons 7 uur lang mogen vermaken met Netflix, koekjes en allerhande speelgoed.

Maar eerst geniet ik nog even van dit zen-momentje aan het einde van deze chaotische dag. Alles ingepakt, alles schoon (zelfs de kids), alles staat klaar, dus slurp ik nog even mijn welverdiende bordeauxkleurige slaapmutsje naar binnen. Amen.

1. Ineke:
    Goede reis!
  2. Kitty:
    21 oktober 2018
    Haha...zo leuk. Geniet van je slaapmutsje en goede reis!
  3. Nicola:
    21 oktober 2018
    Veel plezier en geniet ervan xxxx
  4. Els:
    Goede reis...en veel plezier. 🌞😎
  5. Jacqueline:
    22 oktober 2018
    Ow zo leuk weer je reisverhalen!!!
    Geniet van jullie vakantie 😎😎
  6. Maxime:
    22 oktober 2018
    Eindelijk is het zover :) wat zal dit een ervaring worden! Voor het eerst naar het Afrikaanse continent en dan ook nog eens met zn vier! Het zal misschien eerst eventjes acclimatiseren zijn, maar als ik de verhalen van mn client mag geloven is iedereen daar vrolijk, zingt, danst en geniet van het leven, nou dat is jullie op je buik geschreven. Ben superbenieuwd🤗
  7. Linda mam:
    22 oktober 2018
    en zelfs als de chauffeur jullie ophaalt om naar schiphol te brengen is er nog last minute stress, hihi