Happy Mothersday

8 mei 2016 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen wakker gemaakt door een ontbijtje verzorgd door de mannen. Happy mothersday!  Na het ontbijt weer alles de auto in, want we moesten voor 10 uur uitchecken (idiote tijd, wat nou Moederdag...)

Daarna 2 uurtjes richting Scottsdale, buurgemeente van Phoenix.

DSC_0773

Het was nog veel te vroeg om daar in te checken, dus dan maar langs de shopping mall. Wat prullaria voor Colin voor morgen in het vliegtuig gescoord.

Bij Macy's kocht Colin een kettinkje voor zijn allerliefste moedertje en werd ons 'Happy Mothersday' alom gewenst. Daarna inchecken en in de chill modus aan het zwembad. We zitten weer in de woestijn dus wat verkoeling was wel welkom.

DSC_0785

Eind van de middag even opfrissen in de kamer. Opfrissen betekent in dit geval: bubbelen in de jacuzzi naast ons bed. Die optie scheelde maar $5 dollar met een gewone kamer, nou vooruit, dan gaan we wel weer op standje decadent.

We hadden voor vanavond het moederdagdiner gereserveerd bij 'The Melting Pot', een fondue restaurant.

IMG_4636[1]

Het hele concept is geweldig, als voorafje keuze uit een van de 6 kaasfondue's, daarna salade, dan keuze uit een van de tig vlees/vis fondue's en tot slot een chocoladefondue (opnieuw vele soorten...)

Een warm welkom met een roos en wederom 'Happy mothersday' in drievoud, het leeft hier wel hoor. Zoals alle feestdagen eigenlijk, de schappen liggen nu al vol met decoratie voor '4th of july', om over kerstdecoratie nog maar te zwijgen. Dat is gewoon het hele jaar te krijgen, al dan niet bij kerst-speciaalzaken.

Het eten bij 'The Melting Pot' was heerlijk en ontzettend gezellig, echt genoten. Voor Amerikaanse begrippen ook lekker lang getafeld, een topavond!

IMG_4662[1]

Morgen alweer ons laatste dagje hier, morgenavond (bij jullie dinsdagmorgen) vliegen we weer terug. We genieten dus nog even op volle teugen, tot snel!

1. Jacqueline:
    9 mei 2016
    Wat is dat snel gegaan zeg!! Geen leuke reisverhalen meer smorgens bij het wakker worden! Zo te lezen en te zien hebben jullie wel genoten. Gelijk alweer geboekt voor volgend jaar;) geniet er nog even van en een goede terug vlucht!! Xxx
  2. Linda mam:
    9 mei 2016
    Pap en ik hebben weer heerlijk genoten van jullie belevenissen. Het is toch wel erg leuk als de laatste dag daar ook nog eens moederdag is, dat is nog eens een kadertje, zeker met zo'n ventje als zoon!!! Nog 1 nachtje slapen..... tot morgen xxxxx
  3. Kitty:
    9 mei 2016
    Jeetje zit t er weer op....:( We zullen jullie verhalen missen, kun je geen docusoap of zoiets voor de afkickers beginnen... :)) Geniet nog lekker vd laatste dag en goede vlucht naar huis Xxx
  4. Nicola:
    9 mei 2016
    Wat is het weer snel voorbij gegaan.wat een druk programma hadden jullie weer brrr
    Maar ik ben ook heel blij als ik jullie weer in mn armen sluit hoor,
    Eerlijk is eerlijk,
    Nu de laatste dag, haal eruit wat je kan, en heb een goede vlucht naar huis toe,.
    Tot gauw xxxx mam en pap
  5. Cindy de Bruijne:
    9 mei 2016
    En dan zit het er zomaar weer op! Maar wat een heerlijke vakantie hebben jullie weer gehad!
    Geniet van jullie laatste dag! En alvast een hele goede terugvlucht! Xxx
  6. Lindsay:
    9 mei 2016
    Geniet van jullie laatste uurtjes, jullie hebben weer een fantastische vakantie beleefd en mij elke ochtend vermaakt met de verhalen, zal ze wel even missen de aankomende dagen..
    Hele fijne terugreis, hoop dat Colin zoet is met ze nieuwe speelgoed! Xxx
  7. Maxime:
    9 mei 2016
    Wat een reis was het weer! Uit elk verhaal letterlijk kunnen lezen hoe erg jullie aan het genieten waren en wat een mooie en bijzondere plekken jullie hebben bezocht! Zoals elke keer álles eruit gehaald wat er in zit, jullie doen het goed!
    Hele goeie reis morgen en tot lekker snel, x