Let's go again!

10 oktober 2015 - Heemskerk, Nederland

Nog een kleine week, dan is het weer zover! Dan hebben jullie even rust, want de familie Hoogland gaat weer naar Amerika.

Hoewel, rust… We hebben toch besloten om maar weer een verslagje bij te houden. Al is het maar een korte vakantie van 10 dagen, het hoort er toch een beetje bij, soort van traditie. En het is zo leuk om na de vakantie alles nog een keertje of 20 terug te lezen opnieuw te beleven. (om vervolgens ongetwijfeld weer heimwee te krijgen, maar dat is van latere zorg..!)

In huize Hoogland tellen we al een maandje of 7 af, en is inmiddels de tijd van aankopen doen en lijstjes maken aangebroken.

Langere lijstjes dan ooit tevoren, want met een baby van 11 maanden kun je natuurlijk niks vergeten…

Stel je voor dat je aan komt in Amerika en daar iets moet kopen… Ondenkbaar, daar komen we uiteraard niet voor. Horen jullie Arjan al gniffelen op de achtergrond…?

Het koffertje voor Colin is in ieder geval alvast goedgekeurd, ESTA’s aangevraagd, stoelen gereserveerd, tickets gekocht. En… Voor elke dag een twee- of drietal activiteiten ingepland, relaxen doen we thuis wel weer ;)

Colin met zijn nieuwe koffertje

Het plan:

Vrijdagochtend vliegen we rechtstreeks naar Orlando in Florida, waar we vervolgens onze huurauto oppikken.

Net als vorig jaar verblijven we in een pittige cottage op het pittoreske Tropical Palms Resort in Orlando. Uiteraard vereren we Mickey Mouse en consorten met een bezoekje, gaan we plonsen in de waterparken en een dobberen op de rivier in ‘Kelly Park’. En oh ja, zou ik het belangrijkste bijna vergeten… Shoppen natuurlijk!

Na 4 nachten vertrekken we naar Fort Lauderdale, een badplaats net boven Miami. Daar blijven we 3 nachten in Bahia Mar Hotel, lekker aan het strand. Oké, daar is dan misschien toch een klein gaatje in de planning voor wat relaxwerk aan het strand. Woensdagavond bezoeken we een basketbalwedstrijd van Miami Heat, maar verder een paar rustige dagen.

De laatste nacht vertrekken we weer naar Orlando om daar nog 1 nachtje in Disney’s Carribean Beach Hotel te verblijven. We slapen in een schip (nouja, boot-bed) in onze ‘Pirates of the Carribean’-kamer.

En dan komen we zondag 25 oktober weer helemaal uitgerust (of juist kapot-moe) weer thuis!

Dus nu… Inpakken, afvinken en aftellen… Nog 6 nachtjes!

1. Cindy de Bruijne:
    10 oktober 2015
    Ja te leuk!!! Kan niet wachten om de reisverslagen weer te lezen!
    Succes met de laatste voorbereidingen!
  2. Linda mam:
    11 oktober 2015
    We gaan jullie missen (vooral Colin) hihi
  3. Ineke:
    12 oktober 2015
    Leuk dat we weer een beetje meereizen!
  4. Lindsay:
    12 oktober 2015
    Nu alweer leuk om te lezen!
    Nog een paar daagjes en dan het vliegtuig in, ben benieuwd hoe Colin het gaat vinden :)
  5. Maxime:
    13 oktober 2015
    Jaja jommies, aftellen geblazen!! Ben benieuwd hoe de vliegreis gaat en wat gaat het weer te gek worden:) laatste daagjes in Hollandia, mocht tantie nog iets kunnen doen, let me know! X!
  6. Kitty:
    16 oktober 2015
    Wat een leuk programma, klinkt weer fantastisch...ennuh thuis idd weer uitrusten... Lekker genieten en ik ga t avontuur weer volgen, te leuk om te lezen! Heel veel plezier Xxx