Cocktails en andere nattigheid

26 juli 2014 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Gisterenavond zijn we bij ‘The Clevelander’ aan de Ocean Drive beland. Een bar/club in de openlucht, horend bij het gelijknamige hotel. Er draaide een goede DJ en ondertussen verlichtte een LCD scherm met lichtshow de ruimte. Erg hip en leuk hier, we hebben heerlijk aan de bar gehangen en waren rond 3 uur thuis. Een topavond!

IMG_4210[1]

Vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen tot het middaguur, het is tenslotte vakantie :). Daarna broodjes gehaald bij Subway en richting strand. Daar huurden we een parasolletje en zijn we lekker gaan relaxen. Heel warm, het zweet loopt letterlijk van je hoofd af alsof je onder de douche staat. Het heldere blauwe water was lekker warm, maar niet echt verkoelend dus.

Rond half 4 (we bespraken net dat we eigenlijk relatief weinig regen hebben gehad) trokken zware wolken over en al gauw waaiden de parasolletjes door de lucht. In de verte rommelde het al en het hele strand pakten zijn biezen. Kuddedieren als wij zijn deden wij dit natuurlijk ook, en gelukkig maar, want een paar minuten later begon het te plenzen.

IMG_4228[1]

We hebben lekker een paar uur op de hotelkamer gerelaxt, wat tv gekeken en uiteindelijk klaargemaakt om weer de deur uit te gaan.

We hebben lekker Mexicaans gegeten in de toeristische Española Way, de straat waarin ook ons hotel te vinden is.

foto

Daarna zijn we naar de Mango Bar aan Ocean Drive gegaan. Een combinatie van een bar en een aflevering van ‘So you think you can dance’. Het barpersoneel klimt om beurten een podium op om dans acts op te voeren. Van hiphop tot flamenco danseressen en alles daartussen hebben we voorbij zien komen!

IMG_4237[1] IMG_4248[1]

Na een paar drankjes zijn we weer richting ‘the Clevelander’ gegaan. Alleen de mannen hoefden entree te betalen, dames waren gratis, en die golddigger mentaliteit zette zich binnen voort. De Amerikaanse meiden doen er alles aan om de mannen maar voor ze te laten betalen hebben we de afgelopen dagen al gemerkt. We zijn lekker aan een tafeltje gaan zitten en de DJ was weer top! Arjan heeft wat mega cocktails (1,25 liter per stuk minus een flinke bak ijs) naar binnen gewerkt, het was weer een geslaagde avond.

IMG_4251[1] IMG_4257[1] IMG_4256[1]

We snappen wel waarom Miami Beach ook wel 'het Ibiza van de VS' wordt genoemd, wat een feestje hier!

Morgen onze laatste stranddag van de vakantie en ’s avonds wacht ons de ellendige taak van het inpakken/volproppen van de koffers voor onze vlucht naar NY maandag… Maar nu eerst lekker lang slapen!

Tot de volgende update!

1. Linda mam:
    27 juli 2014
    Prachtig die lucht aan het strand. maar zo te zien moet je inderdaad wel maken dat je weg komt. Wat een cocktail Arjan, maar volgens mee weet je daar wel weg mee. wij zijn hier aan het aftellen hoor, nog 4 nachtjes slapen.....
  2. Els:
    27 juli 2014
    zieter allemaal weer goed uit hoor. Geniet nog ff lekker en ook van de rust...en wij tellen ook mee hoor....:)
  3. Ineke:
    27 juli 2014
    Lekker zo'n plek waar je even kunt bijkomen en uit kan gaan.
    Een goede vlucht naar New York en tot gauw!
  4. Marlies:
    Hoihoi

Wat een prachtige foto's het is zeker goed vertoeven daar!!! Wat een coktails mega groot hihi!! Geniet nog eventjes van de laatste paar dagen en daarna zien we elkaar snel!!!! Xxx
  5. Cindy de Bruijne:
    30 juli 2014
    Oeee die cocktails!!!
    Jullie hebben (zo te lezen) een paar heerlijke dagen in Miami gehad!!
    Ben benieuwd naar alle andere foto's!
    Xx
  6. Maxime:
    31 juli 2014
    Weer zo'n heerlijk verhaal.. ben blij dat ik nachtdienst heb, dan kan ik alles weer lekker bijlezen :) Hebben we hier in Nederland ook zulke bars dat er lekker wordt opgetreden door het personeel? Zo niet, dan beginnen we er eentje voor onszelf ;) Top initiatief als je het mij vraagt haha