Nieuwe reis in aantocht!

18 april 2018 - Heemskerk, Nederland

Yes, nog een klein weekje dan mogen we weer naar ons allerleukste lievelingsland voor een mooie reis!

3 weken, 11 staten, 7 locaties en 2700 km in de planning :)

29468979_1873380099363611_1722998262577119218_n

En al gaan we inmiddels voor de 'zoveelste keer' (aldus familie en vrienden), toch nog zat primeurtjes te gaan.
Het is bijvoorbeeld de eerste vakantie met ons viertjes en Ivy's eerste keer vliegen.
We gaan allerlei nieuwe staten doorkruisen en voor ons onbekende plaatsen bezoeken. En in plaats van krappe hotelkamers bivakkeren we dit jaar met enige regelmaat in fijne huisjes en appartementjes.
En, niet geheel onbelangrijk, dit jaar mag ik (Sanne) ook rijden in de gehuurde bolide. Oud genoeg + lang genoeg m'n rijbewijs + juiste verhuurmaatschappij, dus mag ik als 'extra bestuurder' zonder bijbetaling de nodige miles maken. Thuis ben ik al jaren de privé chauffeur van ons gezin, dus rijden over de Amerikaanse highways klinkt me prima in de oren.

Voor nu: de laatste werkdagen, aftellen, inpakken en voorbruinen (wat prima lukt met dit lekkere weertje).

Wat dat inpakken betreft hopelijk nog een primeur; we doen een 'travel-light' poging dit keer, het streven is maximaal 3 koffers/koffertjes. Stop met lachen!
Wordt vervolgd! :)

1. Mindy:
    18 april 2018
    Zin in jullie reisverhalen 😍 veel plezier met het aftellen!
  2. Els:
    19 april 2018
    Nou......Dat klinkt weer veel belovend. Veel voorpret en zal weer smullen van je verhalen. Xx
  3. Christel:
    19 april 2018
    Leuk, leuk, leuk! Ik lees weer mee! Have fun!
  4. Ineke:
    22 april 2018
    Leuk om weer met jullie mee te reizen!
    Heel veel plezier!