Countdown

30 juni 2013 - Heemskerk, Nederland

Nog tien nachtjes slapen...!

En de voorbereidingen zijn in volle gang. De lelijke bergschoenen inlopen, excursies boeken, vakantie-shopping... Van oordopjes tot dollars, het kan maar vast in huis zijn.

Reisspulletjes Shoes $$$$$$$

Vandaag de Nikon fotocursus gedaan, weet nu zo ongeveer hoe ik de mooie plekken die we gaan bezoeken het best kan vastleggen met m'n nieuwe camera.

Dit weekend de route uitgestippeld op een grote kaart (nam de hele eettafel in beslag; gelukkig hebben we in de auto een TomTom...) en dan realiseer je je wat een fantastische reis dit zal worden! Totaal zo'n 4000 km in 4 weken waarbij we in 15 plaatsen zullen overnachten. Bij 'kaart' heb ik even onze reisplanning ingevuld.

Route is uitgestippeld

Het is zo raar dat je al maanden naar deze reis uitkijkt en dat het nu bijna zo ver is! Inmiddels beginnen de kriebels flink te komen. We hebben er ongelofelijk veel zin in!

Nu lekker slapen, dan zijn we snel weer een nachtje dichterbij!