We zijn er klaar voor!

9 juli 2013 - Heemskerk, Nederland

Héhé, koffers zijn ingepakt, huis is schoon... We zijn er klaar voor!

Uiteraard was er vanmiddag eerst weer een koffercrisis. Je raadt het al, mijn (Sanne's) koffer ging net aan dicht (YES!), maar jammer genoeg gaf de weegschaal 6 kg te veel aan.

Een deel verplaatsen naar de handbagage mocht niet baten. Dan maar een deel in Arjans tas ("San, moet al die troep echt mee?"), maar helaas... Zelfs na het halveren van de toiletartikelen was het nog steeds meer dan 23 kg, dus nog maar eens door de stapels kleding heen.

Ach, ik overleef het vast ook wel met 2 jurkjes, 1 paar schoenen, 2 broeken, 1 vest en 4 hemdjes minder ;).

Net nog even heerlijk uit eten geweest, inclusief slaaplikeurtje toe.
Zo een poging doen om een paar uurtjes te slapen en dan kan het avontuur beginnen!

We hebben er zin in!

Koffers gepakt

1. Christel:
    9 juli 2013
    Hey Sanne, een goede reis en alvast veel plezier! We komen achter je aan zaterdag :)
  2. Cindy de Bruijne:
    10 juli 2013
    Hee lieverds!!! Het is bijna zover! Over iets minder dan 5 uur vertrekt jullie vlucht richting LA!! Wij hopen dat de overstap op Parijs voorspoedig & goed gaat!!
    Wij wensen jullie onwijs veel plezier met jullie droomreis! Geniet van het mooie land, de geweldige & prachtige indrukken, van elkaar en van alle geweldige dingen die jullie tijdens deze geweldige droomreis gaan maken!!!
    Wij gaan jullie missen!!

Dikke kus liefs
  3. Ineke:
    10 juli 2013
    Hoi Sanne en Arjan, we wensen jullie heel veel plezier en een goede reis, dikke kus vanuit een zonnig Frankrijk. Fred, Ineke, Mindy en Nander.
  4. Linda mam:
    10 juli 2013
    Dag lieve schatten. Tot in Amerka. En Sanne,je kan daar ook geen nieuw jurkje kopen anders passen die ugly huggs voor Judy niet meer. Hihi
  5. Nicola:
    Hoi Wereld reizigers van mij,
    Heb erg veel plezier samen daar in dat verre Amerika, en Sanne, veel mooie plaatjes van LA knippen hé,
    Dikke kus van ons
  6. Flip van noort:
    Heel veel plezier in Amerika
  7. Maxime:
    Hoi lieven,

Eindelijk is het begonnen :) Maandenlange voorbereidingen en nu is het zover! Ik hoop voor jullie dat het een fijne vliegreis is en jullie nog even wat slaap mee kunnen pakken. Geniet het uit, maak ons straks helemaal gek met de photo's, verhalen en filmpjes van alles wat jullie zien en ik mis jullie nu al!
    Hele dikke kus & knuffel
  8. Cindy de Bruijne:
    11 juli 2013
    Lieverds,

Welkom in LA!!! Wij hopen dat jullie een goede vlucht hebben gehad en tijdens de vlucht nog wat hebben kunnen slapen!! Jullie moeten het namelijk nog een paar uur wakker zien te blijven zodat de Jettlag niet al te lang gaat duren!!!
    Nogmaals ga er lekker van genieten & onwijs veel plezier!!! Wij zijn benieuwd naar alle foto's, verslagen, verhalen & autofilmpjes!!

Heel veel plezier lieverds!!!
    Wij gaan jullie missen!! En missen jullie natuurlijk nu al!

Xxxxx ♡ you!!! Dikke kus & Liefs