New York en Florida 2014

16 juni 2014 - Heemskerk, Nederland

Na onze fantastische rondreis vorig jaar door het westen van de Verenigde Staten kregen we bij thuiskomst al snel heimwee. Daarom hakten we begin dit jaar de knoop door: we gaan gewoon weer terug naar dit mooie land!

In tegenstelling tot vorig jaar besloten we dit jaar zelf alles te plannen en te boeken. Weken hebben we reisverslagen, reviews en info gelezen en zijn tot de volgende planning gekomen:

Vertrek: vrijdag 4 juli. We vliegen met KLM van Schiphol naar New York.

4, 5, 6, 7, 8 juli: New York - Hotel Pennsylvania midden in Manhattan.
Hotel Pennsylvania

In NY gaan we naast alle bekende hotspots ook een Broadway musical bezoeken: Aladdin.

Op 8 juli vliegen we naar Orlando waar we onze huurauto ophalen. Daar verblijven we een week in een soort kitscherige stacaravan op Tropical Palms Resort. Van daaruit gaan we de bekende pretparken bezoeken en natuurlijk shoppen!
Tropical Palms Resort - Kissimmee

22, 23, 24 juli: BW Hibiscus Motel - Key West
BW Hibiscus Motel - Key West

25, 26, 27 juli: The Clay Hotel - Miami Beach
The Clay Hotel - Miami Beach

Op 28 juli leveren we de huurauto in en vliegen we vanaf Miami naar New York. Hier verblijven we tenslotte nog 2 nachten in The Gershwin Hotel.
Gershwin hotel - NYC

We hebben er ontzettend veel zin in en zijn echt aan het aftellen! We zijn heel benieuwd wat deze kant van Amerika ons voor moois te bieden heeft. En het is een extra bijzondere vakantie, omdat het de laatste met zijn tweetjes is. Of de eerste met zijn drietjes, maar net hoe je het bekijkt :).

Als je onze reisverslagen weer wilt volgen kun je je aanmelden voor de mailinglijst!
Nog 17 dagen....

Liefs van ons

1. Rozemarijn:
    16 juni 2014
    Wat leuk om jullie belevenissen weer mee te beleven via jullie blog!
    Alvast super veel plezier!
    Lfs,
    Roos
  2. Christel:
    16 juni 2014
    Ja hoor, ik ga jullie weer volgen! Het hotel op Key West is in ieder geval super, hier hebben wij twee jaar terug ook twee nachten geslapen.
  3. Ineke:
    16 juni 2014
    Graag willen we jullie reis vanuit Europa weer volgen, veel plezier alvast! Genieten!!
  4. Els:
    16 juni 2014
    Wat n heerlijke vooruitzichten allemaal wereld reizigers. Alvast veel voorpret met het afstellen, en ga weer smullen van jullie verhalen. Xx
  5. Corinne:
    De Gershwin! NY rules!
    Ik ga jullie zekers weer volgen.
  6. Corinne:
    De Gershwin! NY rules!
    Ik ga jullie zekers weer volgen.
  7. Nicola:
    17 juni 2014
    Ja Sanne en Arjan,
    Ik wil het ook graag volgen, ziet er nual erg goed uit

de grannies
  8. Maxime:
    4 juli 2014
    Mooi.. de laatste met zn 2 of de eerste met zn drietjes :)