Bijna...

3 juli 2014 - Heemskerk, Nederland

Nog een paar uurtjes en dan kan de reis beginnen!

De laatste dagen zijn pijlsnel gegaan, we hadden ook een hoop te doen. Daardoor moesten we vandaag nog veel wassen, opruimen en inpakken.

Het inpakken leek voor de wind te gaan: slechts drie kleine stapeltjes! Tja, zo'n beperkte zwangerschapscollectie heeft ook zo zijn voordelen.

Koffertje

Zo weinig kleding heb ik nog nooit mee gehad! Dit vermoedde ik op voorhand al, waardoor ik waarschijnlijk onbewust flink gecompenseerd heb met toiletartikelen, tijdschriften en meer van dat soort spul, want bij het wegen bleek de koffer toch een paar kg te zwaar! Na wat overplaatsen en terugleggen in de kast klopte het gewicht en konden de koffers definitief dicht geritst worden.

Alles staat klaar

Alles staat klaar dus rest ons alleen nog een paar uurtjes slaap. Dat klinkt zo makkelijk als je het zo typt dus laten we hopen dat we snel liggen te tukken!

Om 6 uur vertrekken we weer met een uitzwaaiploeg richting Schiphol, waarna we om 9.10 uur de lucht in gaan.

De volgende update dus vanuit NYC :). We hebben er zin in!!

1. Cindy de Bruijne:
    3 juli 2014
    Een hele fijne vakantie lieverds!!! Geniet er lekker van!! En we kijken uit naar de leuke reisverslagen!! ❤️❤️
  2. Ineke:
    Lieve Sanne en Arjan,

Ik wens jullie een hele goede grote reis, zo met z'n tweeën.
    Dat zit er waarschijnlijk voorlopig niet meer in!
    Heel veel plezier, geniet er van!!

Ineke
  3. Els:
    4 juli 2014
    Haha. ....ben nu ook opweg naar schiphol. Maar niet voor vakantie. Heel veel plezier op jullie reis. De laatste met zn 2tjes en toch ook al beetje met zn 3tjes. Voorzichtig, goede reisen vooral safe weer thuis!!! ♥ dikke kus van ons xx
  4. Angelique:
    4 juli 2014
    Veel plezier!! Maak er een mooie ervaring van!!
  5. Saskia:
    4 juli 2014
    Veel plezier!! Geniet!! En kom weer veilig thuis!!!
  6. Christel:
    4 juli 2014
    Ook wat ruimte overhouden voor alle outletshopping wat je deze vakantie wel gaat doen, hoor! :) goede reis en veel plezier!!!
  7. Maxime:
    Jahoooor van start!!