Hangover

22 juli 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Do I need to say more...?

Tja, we zijn in Vegas he :).

Gisteren rond 2 uur aangekomen bij het hotel. Voor we het wisten stond er een mannetje de deuren van de auto voor ons open te doen, waarna hij onze auto wegreed. Luxe hoor. Eenmaal binnen moesten we eerst tussen de gokautomaten door om bij de incheckbalie te komen. Goed gemutst als we waren hebben we onder het mom van 'Honeymoon' onze kamer tegen bijbetaling geupgrade. We hebben nu een enorm grote suite (100m2; nog groter dan het flatje waar we ooit begonnen zijn...) met mega bed, bose surround system en een jacuzzi!!! Lekker luxe, heerlijk :). Onze kamer zit op de 24e etage, dus ook een interessant uitzicht op een deel van de strip.

De kamer Jacuzzi De strip

Nadat we ons even hadden opgefrist gingen we de strip op. De strip is de straat waar alle hotels, casino's en restaurants aan zitten, oftewel, waar het allemaal gebeurd. We zijn de andere hotels gaan bekijken, wat een pracht en praal. Alle hotels zijn zo ontzettend mooi en groots. In alle hotels zit een casino, diverse restaurants, winkels (sommige zelfs een heel winkelcentrum!), bars, noem maar op. En alles ziet er even luxe en exclusief uit. En veel herkenbare plekken uit films, zoals de fontijnen van de Bellagio en de lobby van Ceasers Palace, uit de Hangover 1 & 3.

Bellagio Ceasars Palace1Ceasars palace2

Nadat we een flink eind over de strip hadden gewandeld besloten we een restaurantje op te zoeken. We gingen het hotel 'the Venetian' in, waar we in een Italiaans restaurantje hebben gegeten. Binnen in dit hotel heb je het gevoel dat je echt door de straten van Venetië loopt. Zelfs het plafond is beschilderd met 'buitenlucht', bijna niet van echt te onderscheiden.

Rara waar zijn we? dinner for 2

Hierna gingen we weer verder op de strip, waar inmiddels de echte buitenlucht donker was gekleurd. Tijd voor een borrel! We kwamen bij een zaak waar ze slushpuppies met drank verkopen. Dit gaan natuurlijk weer volgens de Amerikaanse maten, dus een mega beker, geschikt voor refills met korting. Volgens de verkoopster was een extra 'shot' een aanrader, waardoor er nog een buisje pure bacardi bij ging. Welja, we zijn in Vegas...!

mmmmmm....

Gewapend met ieder een liter slush cocktail vervolgden we onze weg. Wat is er toch veel te zien in Las Vegas, je weet gewoon niet waar je kijken moet. Erg veel prikkels voor de ogen en oren, we love it!

Elvis

Nadat we de enorme bekers leeghadden hebben we deze op de kamer gedropt (toch maar bewaren voor refills..) en zijn we naar het hotel aan de overkant gegaan: MGM. Hier hebben we even gegokt op Big Wheel. De drankjes krijg je overal gratis als je gokt, dus laten we het maar houden op een half uurtje lol en twee hele dure biertjes.. ;)

Daarna door naar de Bellagio, waarvoor we gratis entree bandjes hadden om de club in te komen. Het was nog wat vroeg, dus eerst nog maar even een rondje gokken. We hadden twee biertjes besteld en hebben hier serieus 3 kwartier op moeten wachten. Afijn, biertjes op en door naar de club. Hier bleek de gratis entree niet geheel gratis te zijn. $20 p.p., maar daar krijg je dan wel een drankje voor. Nou en wat voor drankje; drie scheppen ijs, en 2 milliliter drank. Daarbij was het personeel behoorlijk arrogant en de hele sfeer niet zo ons ding. Bellagio heeft een grote naam, maar dat zegt dus niks, wat een slechte tent. Door naar ons eigen hotel, waar de club 'Coyote Ugly' zit. Daar was het niet mega druk, maar ontzettend gezellig. We kwamen een leuk Australisch stel tegen uit Londen, waarmee we nog lekker hebben geborreld. Voor we het wisten was het half 6, werd het alweer licht en voor ons tijd om onze ogen te sluiten.

Het zal jullie ook niet verbazen dat het opstaan vanmorgen wat moeite kostte. Een ware Las Vegas-hangover. Na een paar Advil, veel water en een vette hap bij de Mac knapten we al aardig op. Weer gewandeld over de strip, wat winkels bezocht, tickets voor een show gekocht en een kijkje genomen in hotel 'Paris'.

'Eiffeltoren'

Nu even aan het bijkomen en afkoelen in onze suite, want het is hier megadruk en bloedje heet. Straks gaan we bij een buffetrestaurant eten, iets wat toch niet mag ontbreken bij een bezoekje aan Las Vegas. Dat geldt ook voor het bezoeken van een show, dus gaan we vanavond naar 'Las Vegas - the show' in hotel Planet Hollywood.

Wij vermaken ons wel in deze fantastische stad, helemaal op ons plek!

1. Cindy de Bruijne:
    23 juli 2013
    Het klinkt allemaal heerlijk!! Gelukkig vermaken jullie je goed in Las Vegas!! Geniet er verder goed van!! Enne oppassen met t gokken he;-) ;-)
  2. Cindy de Bruijne:
    23 juli 2013
    En die suite!! Damn dat ziet er goed uit!!!! K ben jaloers, wil ook graag in de jacuzzi!! Mag ik een nachtje komen slapen:-p?Geniet lekker (als jullie op de suite zijn) van het bose systeem en alle andere luxe van jullie super suite!!
  3. Maxime:
    23 juli 2013
    Oh oh oh stelletje Amerika genieters, wat ziet het er weer jaloersmakend uit! Goeie keuze hoor van die luxe suite, jullie zijn er toch :) En heel tof dat jullie in een scene/ Ceasars Palace van the hangover zijn geweest!
  4. Christel:
    23 juli 2013
    Hihi, grappig dat jij aan de hangoverfilms denkt bij Las Vegas, wij kenden het weer van oceans eleven! Generatiekloofje? Have fun!
  5. Nicola:
    23 juli 2013
    Geweldig allemaal, jeeeetje he, eigenlijk gewoon walchelijk.
    hahaha nee hoor, machtig en niet anders,
    Wel in de jacuzzi gaan hoor, stinkend jaloers ben ik,
    Als je nou veel wint in zo'n casino, heb ik wel een ideetje wat je met de winst kan doen???
  6. Wendy:
    23 juli 2013
    Volgens mij kun je ook een aardige film maken of Sanne en Arjan in Las Vegas, haha ;). Heerlijk hoor! En ik geloof graag dat deze stad heel goed bij jullie past :) Geniet er lekker van!!
    xxx
  7. Wendy: