Viva Las Vegas!

23 juli 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Gisteren boven verwachting lekker gegeten bij het buffet van de MGM Grand. Ze hadden een ruime keuze uit diverse keukens, van sushi tot lasagne.

Na het eten door naar de voorstelling, waarvoor we kaartjes hadden: Las Vegas - the show. De show begon om 9 uur, dus om half negen liepen we die kant op. Het is twee hotels verder, moet haalbaar zijn toch...? Nou nee dus, met stevige pas stapten we om 10 voor 9 eindelijk het betreffende hotel in, waar we nog een heel stuk binnendoor moesten lopen voordat we bij het theater waren. Om 1 minuut voor 9 namen we bezweet plaats op onze stoelen, precies op tijd ;).

De show was echt super, het liet de geschiedenis van Las Vegas zien. Een geweldige voorstelling met dans, schaars geklede dames, zang, stunts, veel kledingwissels, lichtjes, glitters en zelfs papegaaien. Echt fantastisch om te zien.

Na de show hebben we onze bekers laten refillen met een slush cocktail. Daarna door naar het casino van ons hotel, waar we een gokje hebben gewaagd aan een blackjack tafel. Het geluk was (zoals we wel gewend zijn) weer eens niet aan onze zijde, dus rond 2 uur besloten we onze suite op te zoeken.

Na een heerlijk nachtje slapen (de bedden zijn hier fantastisch!) werden we hangover-loos wakker.

Zzzzzzz....

Vandaag wilden we met de auto over de strip rijden, want wandelend is het toch wel een lange rit. Gewapend met onze dashboardcamera gingen we op pad. Eerst even onze auto op laten halen, want we gaan natuurlijk niet zelf parkeren ;).

Daarna naar het Las Vegas bord, waar we in de rij moesten staan voor de foto. Ach, het was het waard!

Viva Las Vegas! Las Vegas!!!

Daarna door naar Downtown Las Vegas, om naar Fremont Street te gaan, welke bekend staat om de idiote hoeveelheid verlichting. Helaas was het effect overdag niet erg spectaculair, dus misschien nog maar een keer terug als het donker is.

Na de autorit zijn we naar M&M's World gegaan, tegenover ons hotel. Vier etages vol met M&M's spullen, waaronder zo'n 30 kleuren M&M's, M&M-onderbroeken, mokken, keukenschorten, kerstballen...Je kan het zo gek niet bedenken.

M&M's

Vanavond gaan we weer lekker de stad in; uit eten, borrelen, gokken en al het andere wat de avond ons brengt.

Tot morgen!

1. Cindy de Bruijne:
    24 juli 2013
    Wat balen dat het geluk met Black Jacken niet aan jullie besteed was! Duimen dat jullie vanavond meer geluk hebben!!
    De strip moeten jullie inderdaad 's avonds als het donker is nog een keer met de auto bezichtigen, dan is het onwijs gaaf om te zien!
    Nog een andere tip, ga eens omhoog met de lift bij die hele hoge toren aan het einde vd strip (volgens mij stond hij aan het einde) daar heb je een prachtig overzicht over de gehele strip! Ook zijn er boven verschillende attracties. (Toen wij er waren, zaten die attracties inbegrepen bij de rit omhoog met de lift) dat is echt super gaaf om te doen!!

Zo te lezen genieten jullie heerlijk in Las Vegas!! Geniet nog lekker verder lieverds!! Wij genieten van alle leuke verhalen & foto's! Zijn benieuwd naar alle foto's & de filmpjes uit de auto!!
    We missen jullie wel erg hoor!!
  2. Linda mam:
    24 juli 2013
    Losbollen zijn jullie, hihi, nee je mot t niet doen! Jammer dat jullie geen zak met dollars mee naar huis kunnen nemen. Jullie zitten op de helft.
  3. Maxime:
    6 augustus 2013
    Druk druk druk, dus lees m nu pas, maar absoluut weer de moeite waard :) In NY is ook zo'n m&m winkel, ik wist niet waar ik kijken moest! Hebben jullie een voorraadje ingeslagen, of is het netjes gebleven hahaa!! Tof dat de show zo geslaagd was en gelukkig waren jullie op tijd! xxxx