Old Town Trolley

13 juli 2013 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we met de Old Town trolley bus door San Diego gegaan.

Ons eerste uitstappunt was de baai, waar we een excursie hadden geboekt. We gingen met een bus-boot op pad. Eerst een stukje rijden richting haven, waarna de bus de oceaan in reed en transformeerde tot boot. De verassing was helemaal compleet toen we na een stukje varen bij steigers met zeehondjes aankwamen. Daarna ook nog dolfijnen gezien, toen we langs een trainingscentrum kwamen. In dit centrum worden ze getraind voor het Amerikaanse leger, zodat ze mijnen en vijanden onder water kunnen vinden. Heel bijzonder...

San Diego Seal Zeehondjes

Na deze excursie gingen we wandelend langs de kade naar de volgende excursie. De kustlijn hier is echt super. Mooi uitzicht, prachtige boten en veel restaurantjes en kraampjes langs de kade.

Na even wandelen in het warme zonnetje kwamen we aan bij het vliegdekschip USS Midway. Een groot schip met tientallen vliegtuigen op het dek uitgestald. Binnen kon je een kijkje nemen in de verschillende ruimtes van het schip, maar ook in de vliegtuigen en helikopters bovenop.

Aan dek USS Midway Helikopter

Hierna weer terug de trolleybus in, door naar Gaslamp Quarter en een mega shopping mall. Je begrijpt het al: na een lolletje voor Arjan, nu een lolletje voor Sanne.

Hierna weer terug de bus in. We kwamen langs verschillende leuke plekken, zoals het 'eiland' Coronado (via een brug met prachtig uitzicht) en Little Italy.

Eenmaal weer terug in Old Town San Diego zijn we neergeploft op een terrasje met een verfrissende Margarita. Later kwamen ook de taco's en biertjes erbij en nu voldaan weer gearriveerd in het hotel.

Margarita's

We zijn nu 4 dagen in Amerika en wat hebben we al veel gezien en gedaan. Wat zijn we blij dat we deze reis maken, echt amaaaaazing ;).

Morgen een lange rit voor de boeg, zo'n 700 km naar Tucson, in de staat Arizona. We gaan zo dus lekker op tuk, dan kunnen we morgen vroeg van start. Hopen dat we de mustang dan eens goed kunnen laten gassen, zonder file's ;).

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties en tot de volgende update.
Liefs van ons

1. Cindy de Bruijne:
    14 juli 2013
    Wat een leuke excursie zeg!! Die zeehonden zijn leuk om te zien he!!
    Jullie hebben zeker al onwijs veel gezien in deze 4 dagen! Het lijkt & voelt ook alsof jullie al veel langer weg zijn!

Wij gaan duimen dat jullie morgen geen file hebben en de mustang even goed kunnen laten gassen!!
    Dat zal vast wel lukken! Want 700 km file lijkt me een hel!!!

Slaap lekker! Rij voorzichtig morgen! En veel plezier in Tucson morgen!
  2. Els:
    14 juli 2013
    Jeetje zeg. Wat n.verhalen en.belevenissen daar in de usa. Zit er ben.te smullen hoor. En maar goed dat je zó leuk.kan.schrijven.Kun jezelf ook die fantastiche reis en.indrukken nog s ns lezen. 4dagen en al zoveel gezien. Ge-wel-dig. Veel plezier verder maar weer em.vergeet niet te genieten. Dikke kus Xx
  3. Linda mam:
    14 juli 2013
    Ziet allemaal super uit. Blijf vooral elke dag jullie ervaringen delen. Hebben wij ook een beetje een idee hoe het is.( en horen we gelukkig elke dag dat het goed gaat hihi). Drive safely. Laf joe both. Xx
  4. Rozemarijn:
    14 juli 2013
    Denk dat ik vast ga sparen... Klink echt te gek allemaal!
    Geniet van jullie amaaaaazing holliday!
    Lfs,
    Roos
  5. Wendy:
    15 juli 2013
    Wauw het is net alsof jullie er al een maand vakantie op hebben zitten met al die vette dingen die jullie al gedaan hebben! Nu snap ik waarom je alles opschrijft! ;)
    Lekker genieten xxxx