Het goede leven

25 juli 2019 - Underberg, Zuid-Afrika

Niets zo veranderlijk als het weer. Dat bleek vandaag zeker. Zodra we vanmorgen de deur van ons houten hutje openden voelde het lekker behaaglijk aan.

image1

En het werd meer dan lekker behaaglijk. 25 graden, bijna geen wind.

Dus hebben we lekker genikst, van de zon genoten en gezwommen. We moesten ons wel beperken tot de (frisse) ‘heated pool’, want het grote onverwarmde zwembad was zo koud dat spontaan een paar organen het zouden begeven als je daarin zou springen.

IMG_8136 IMG_8150

Colin heeft algauw een Zuid-Afrikaanse vriendin ontmoet en herkende meteen dat ze soort van Nederlandse woorden uitwisselde met haar ouders. Hij ging er voor het gemak dus maar vanuit dat ze zijn taal wel verstond, en kletste de oren van haar kop.

Eind van de middag lekker cocktail-tijd op het terras, en voor de volledigheid benoem ik nog maar eens hoe lekker dat smaakt met dit uitzicht erbij. Wat een plek.

image1

Morgen moeten we helaas weer door, we hebben een lange rit van zo’n 6 uur te gaan richting Oost-Londen. Gelukkig zijn we na deze dagen hier helemaal zen, dus we kunnen het hebben. Zelfs het eerste uurtje hobbel-de-bobbel van de berg af. Tot morgen!

Oh ja, als je je verveelt: neem even een kijkje bij ‘video’s’, daar heb ik een kort filmpje van de eerste 10 dagen neergezet.

8B331F92-9EB5-42E5-96CF-87BAD3B453ED

1. Linda mam:
    26 juli 2019
    Hier begeven de organen het van de extreme hitte. Goede reis morgen en doe voorzichtig. ❤❤❤
  2. Els:
    26 juli 2019
    Die foto van jou en Colin..😂😂tis net of jullie n enorme knot op jullie hoofd hebben😂😂
    Ff alle gekheid op n stokje....wat n mooie plek zeg😍lekker uitgerust weer op pad dus....goede reis en voorzichtig😘💋