Hey ho, lets go!

13 juli 2019 - Schiphol, Nederland

Dan is het zomaar vandaag 13 juli... Hoog tijd om richting Zuid-Afrika te gaan!

En aan vakantie zijn we wel lichtelijk toe. Na een vreemde en emotionele week met het afscheid nemen van opa, de laatste drukke dagen op school en de gebruikelijke vakantiestress, zijn de koffers dan toch gepakt vandaag.

We zijn goed voorbereid, we hebben alleen de drone nog niet uitgebreid kunnen testen. Maar ach, misschien zijn we daarvan al beroofd voor we bij onze eerste bestemming aankomen, haha.

De kids hebben zich vanmiddag nog even ingelezen dankzij de zelfgemaakte boekjes (over Afrika) van mijn groep 7, terwijl wij als een razende door het huis hobbelden met allerhande vakantie-zooi.

D73692D2-F8DC-438C-AB11-D9C24DF8CF6D 9EBBDC1E-02DD-4F81-9CC5-EC47FACAAC24

En nu zijn we op Schiphol, waar we ons enorm verheugen op een nachtvlucht met kinderen die slapen als roosjes ;)

We hebben net plaatsgenomen in het overboekte vliegtuig. Ze zochten nog mensen die voor €600 p.p. vrijwillig een dagje later wilden vertrekken. Wij niet, we staan zo te trappelen dat zelfs dat ons niet tegenhoudt vandaag.

B0C62ECF-AF05-419C-8078-61C5C8490F00

Om 6 uur morgenochtend landen we op Nairobi in Kenia, waar we overstappen op het vliegtuig naar Johannesburg, nog eens 4,5 uur vliegen. Een lange reis voor de boeg dus! Onze volgende update volgt vanaf Zuid-Afrika!

Toedeloe!

1. Jacqueline:
    13 juli 2019
    Geniet van jullie welverdiende vakantie!!! Leuk om straks de verhalen weer te lezen! Pas goed op elkaar💋
  2. Gerda:
  4. Ineke:
    Heel veel plezier!!!
  5. Linda mam:
    14 juli 2019
    En gelukkig weer veilig geland!! veel plezier
  6. Paulien:
    14 juli 2019
    Eindelijk jullie reis staat voor de deur! Ik reis weer met jullie mee, geniet lieverds!