Shoppen en volproppen

13 juli 2014 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan bij het zwembad. Daarna opgefrist en rond 2 uur de auto in gestapt om naar de grootste McDonalds ter wereld te rijden. Hij was blijkbaar toch niet groot genoeg, want we hebben hem niet kunnen vinden, dus hebben uiteindelijk bij een andere Mc geluncht. We moeten het goede adres maar even opzoeken, misschien dat we het dan dinsdag nog eens proberen.

Daarna naar Orlando Premium Outlets, maar dit keer de andere locatie. We zijn de hele week al op zoek naar specifieke sneakers voor het thuisfront, maar die zijn niet zo 1-2-3 te vinden… Wat we er wel vonden: ‘Motherhood Maternity’, oftewel positiekleding, met sale! Drie jurkjes uit de uitverkoop gescoord :). Daarna het rondje afgemaakt, maar verder niks gekocht.

DSC_0082

We hebben tomtom ons naar Best Buy (elektronica zaak) laten sturen, op zoek naar een goedkoop onderwatercameraatje. We gaan in Crystal River zwemmen met manatees en later op de Keys nog snorkelen, dus leek ons wel leuk. Helaas alleen maar dure exemplaren dus de knip bleef dicht. We moeten maar een wegwerpvariant scoren bij de supermarkt of zo.

Voor het diner stond vandaag ‘Golden Corral’ op het programma. Voor 13,50 p.p. kun je je oververzadigd eten in dit buffetrestaurant. De kwaliteit van het eten was goed en de toetjesafdeling was enorm maar toch had het een vrij hoog vreetschuurgehalte (aldus Arjan).

IMG_4049 IMG_4050

Binnen een uurtje liepen we bomvol naar buiten. De bon van het restaurant was tevens in te wisselen als kortingscoupon bij de naastgelegen minigolf. Ach, vooruit dan maar, waarom niet. Konden we meteen de calorieën van het diner verbranden.

De golfbaan was in een soort tropische piratenstijl, met gezellige muziekjes uit de speakers. Een zomers sfeertje en de ondergaande zon maakte het helemaal af. Beetje jammer dat Arjan weer won… Ik had meestal minimaal een slag of vier nodig om het balletje erin te krijgen, vaak een ‘handicap’ van 2. Ik denk dat dat mijn linker- en rechterarm zijn… ;)

DSC_0099 DSC_0102 DSC_0096

Morgen weer een dagje pretpark, dan gaan we naar Universal Island of Adventure. Tot de volgende update!

1. Linda mam:
    14 juli 2014
    Het was dus, eet maar raak voor een knaak. Lekkerrrr hoor...
    Veel plezier met het zwemmen en snorkelen deze week. misschien kan ik je blog nog lezen bij Sas op de telefoon, maar een reactie sturen wordt lastig denk ik . Zaterdag ben ik weer van de partij! Dikke kus en doe voorzichtig deze week xxxxxx Mam
  2. Cindy de Bruijne:
    14 juli 2014
    Wat fijn dat je nog 3 positiejurkjes hebt kunnen vinden!!
    Hopelijk vinden jullie nog een goede goedkope onderwater camera!
    Geniet ervan en ik geniet iedere ochtend tijdens het ontbijt van jullie geweldige verslag!

Veel plezier morgen in het attractie park!!

Xxx
  3. Marlies:
    15 juli 2014
    Wat leuk drie jurkjes :) jullie kunnen wel lekker shoppen daar:) valt het nog een beetje mee met de prijzen?
    leuk te lezen dat jullie het zo naar het zin hebben.
    Inmiddels de grote mac donalds al gevonden?

liefs en tot snel
  4. Sanne Hoogland:
    15 juli 2014
    Ja veel dingen zijn een stuk goedkoper dat in Nederland, dat maakt het juist zo leuk :)
    De Mac gaan we zo zoeken!