Welcome to Miami...!

24 juli 2014 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vannacht heerlijk geslapen (leve de oordopjes!) en goed uitgerust wakker geworden. Even ontbijten en inpakken waarna we rond half elf wegreden bij het hotel. Op naar Miami!

Rond een uur of 1 waren we weer op Key Largo (je rijdt tenslotte dezelfde weg terug over de Keys), waar we een stop maakten om te lunchen. We kozen weer voor 'Snooks', waar we eerder deze week ook al eens geweest waren.

DSC_0627 DSC_0631

Daarna door naar Miami Beach, nog zo'n anderhalf uur rijden. Rond drie uur reden we het drukke Miami in, op naar de kust.

DSC_0661 DSC_0664

Om half vier kwamen we aan bij het hotel, waar we alleen via valet parking onze auto kwijt kunnen. Tegen een fikse vergoeding uiteraard.

Dit betekende ook dat we dus de hele auto leeg moesten halen, aangezien dit onze laatste bestemming is voor we weer naar NY vliegen. Dit was een lichtelijk gênant moment, de man bij de receptie moet minstens gedacht hebben dat we hier kwamen wonen. Tot overmaat van ramp moest een kofferdrager deze hele zooi naar onze kamer brengen: 200 meter verderop over de straat en twee trappen op...

IMG_4178[1]

Afijn, eenmaal in de kamer even oma gebeld en wat geïnternet. Rond 5 uur zijn we aan de wandel gegaan richting Ocean Drive. Miami Beach is heel herkenbaar van tv, film en computerspelletjes. Je ziet hier vooral veel mooie sportieve mensen en idem auto's. We hebben een rondje gelopen en de leuke gebouwen in het Art Deco district bekeken. Ook hier weer ongekend heet, af en toe moesten we gewoon een winkeltje in vluchtten om in de airco af te koelen.

DSC_0677 DSC_0685 DSC_0689

We zijn uiteindelijk op een terrasje aan Ocean Drive gaan zitten om een hapje te eten. In het kustpark tegenover het hotel bevond zich een openlucht sportschool. Allerlei gespierde types doen hier Yuri van Gelder kunstjes en sloven zich flink uit.
DSC_0694
Op de terugweg naar het hotel keken we weer ons ogen uit, het wemelt van de terrassen en barretjes met happy hour en veel grote cocktails. Morgenavond maar eens een kijkje nemen! Een ding is zeker, we kunnen ons hier prima vermaken de komende dagen!
Tot de volgende update!

1. Linda mam:
    25 juli 2014
    Tjonge tjonge wat een rot leven hebben jullie toch?!?!?!?! Het ziet er allemaal weer vreselijk uit. Hopelijk kunnen jullie spullen nog mee terug. Leuke auto's staan daar geparkeerd. veel plezier in Miami Bitch, uh Beach, hihi
  2. Maxime:
    31 juli 2014
    Och die arme kofferdragermeneer hahahaha zielig!