Buffetten en een zonnetje

2 mei 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We worden vandaag laat wakker, wrijven in onze ogen en gluren maar buiten. Jep, nog steeds op zo'n 100 meter boven Las Vegas, wauw. Beneden razen de auto's alweer volop en zijn al veel mensen op straat te vinden. Is het hier ooit rustig?

We maken ons op voor het ontbijtbuffet, we kregen dat gratis bij de overnachting. Las Vegas staat bekend om zijn buffetten, iets waar Amerikanen erg blij van worden. We kunnen kiezen uit loempia's, lasagne, worstjes. We kijken nog eens op ons horloge, 10:00 uur, dit moet toch echt het ontbijtbuffet zijn... Oh gelukkig, er is ook gewoon geroosterd brood, yoghurt en fruit te krijgen.

Na het ontbijt gaan we aan de wandel naar Circus Circus, een resort helemaal aan de noord-kant van de Strip. Hier schijnen ze een leuke indoor kermis te hebben voor kids. We wandelen weer tussen de drukte en gezelligheid met het zonnetje op ons bol de strip af.

DSC_0324 DSC_0327

Twee uur later komen we aan bij Circus Circus, je snapt dat onze verwachtingen al hoger werden gaandeweg. Het was wel aardig, maar het hotel is vrij oud en ligt best een eind bij de rest vandaan. Colin heeft een grote prijs in de wacht gesleept met vissen vangen, en daarmee zijn we snel weer klaar hier.

DSC_0331 IMG_4536[1]

Taxi terug, want dat hele stuk terug lopen hebben we geen zin meer in. Eenmaal bij het hotel gaat de badkleding aan en op naar het zwembad. Na een plons valt Colin in slaap en etaleren wij ons op stretchers naast hem. Ff bijbruinen, terwijl er lekkere muziek door het zwembad klinkt.

Eind van de middag frissen we ons op en gaan we weer de strip op. We lopen lekker in het zonnetje en huwelijken Colin nog even uit onderweg.

DSC_0335 DSC_0351

Dan toch echt richting ons diner: wederom een buffet. Gratis welteverstaan, dankzij vele ijverige uurtjes in het spelletje 'MyVegas'. We hebben zoveel gespeeld dat we genoeg punten hadden voor twee buffetten. Dit keer in de luxe Bellagio. Het buffet is best goed, met onder andere verse kreeft (vooral hierom is het buffet populair bij de Amerikanen; maar hoe eet je dit in godsnaam?) Ook heerlijk vlees, veel lekkere bijgerechten en een enorme keuze aan toetjes.

IMG_4558[1] IMG_4548[1]

Na het avondeten nog even een stukje over de strip, wat souvenirs inslaan. Morgen nog een halve dag Vegas en dan door naar het serene Lake Powell!

1. Kitty:
    3 mei 2016
    Hoe leuk weer!! En jullie zijn echt goed voorbereid op reis....spelletjes spelen voor gratis buffetten...om te gieren...maar wel lekker!
  2. Kitty:
    Xxc
  3. Jacqueline:
    3 mei 2016
    Wat een leuk verhaal weer!!!
    Heb oma ook je verhaal van gister laten lezen en de foto's laten zien. Ze vond t erg leuk om te lezen en om jullie zo op de foto's te zien!! Wat een avonturen beleven jullie zo zeg! Je kan wel een boek gaan schrijven!! Geniet er nog van!!
  4. Wendy:
    3 mei 2016
    Ah wat heerlijk in zo een gave stad met heerlijk weer! En wat is die kleine Colin toch een versierder xxxx
  5. Linda mam:
    3 mei 2016
    Leuke foto's, Colin met een paar leuke chicks. Volgens mij zou papa Arjan daar liever tussen staan. spannende dag voor de boeg