Howdy hot hot hot!

22 april 2016 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen zagen we de zon opkomen en de maan ondergaan. Het was nog vroeg, maar om dit prachtige resort, midden in de natuur, bij daglicht te zien was heerlijk wakker worden.

DSC_0005

Allereerst een ontbijtje in het restaurant en daarna op naar Walmart voor onze benodigde boodschappen voor de komende weken. En we moesten ons bestelde babybedje ophalen, eentje kopen hier was de makkelijkste en voordeligste optie.

Met een volgeladen auto vertrokken we een uurtje later weer terug naar ons resort, met links en rechts langs de weg enorme cactussen. We voelden de temperatuur oplopen en snellen ons eind van de ochtend naar het zwembad. Tijd voor een plonsje, lunch en dutje.

DSC_0045

Eind van de middag gaan we verhit weer terug naar de kamer, het is hier met 35 graden echt bloody hot.
Even opfrissen en dan naar de Premium Outlets, dit winkelcentrum bevindt zich toevallig (ja echt...!) naast ons resort. Na een uurtje shoppen gaan we met een kleine buit (slechts 2 kledingstukken) door naar 'Rawhide', een western straatje.
Allemaal leuke saloons, gezellige countrymuziek en loslopende cowboys.

DSC_0064

Wat rondgelopen, een steak gegeten en Colin helpen verhuizen naar zijn nieuwe optrekje.

DSC_0081

Daarna zagen we de zon achter de bergen zakken (het wordt hier al vroeg donker) en zijn we terug gereden naar het resort.

DSC_0101

Colin ligt lekker op tuk, terwijl wij nog verwachtingsvol wachten op het telefoontje en bezoekje van British Airways i.v.m. onze spullen.

We houden het wel uit hoor, met een biertje en wijntje op ons balkonnetje!

Morgenvroeg mag ik de hitte trotseren in sporttenue, om 8:00 uur loop ik de 5 km Bubble Run. Daarna alle tijd om bij te komen in de auto, tijdens de 5 uur durende rit naar San Diego.

Tot morgen!

1. Linda mam:
    23 april 2016
    Gaat Colin eindelijk op zich zelf wonen... dat zal eens tijd worden. komen we gezellig met z'n allen bij hem logeren. heel veel succes met je hardlopen en heel veel plezier vooral.
    Goede reis. Heel veel kusjes voor Colin. (voor jullie ook natuurlijk)
  2. Fro:
    23 april 2016
    Leuke foto's! Gezellige countrymuziek? Begin je het eindelijk leuk te vinden ?
    Succes met hardlopen !
  3. Cindy de Bruijne:
    23 april 2016
    Wat een heerlijke foto's! Heel veel succes met de bubble run! Zet hem op!
  4. Maxime:
    23 april 2016
    Jahoor dit benne de betere photo's en verhalen! Heerlijk:)
    Loslopende cowboys ook alsof het gevaarlijke, wilde dieren zijn die je wilt ontwijken hahaa
    Heel veel succes met je run morgen, gelukkig lekker vroeg, dan is het nog niet te warm, zet m op
  5. Paulien:
    23 april 2016
    Wat een heerlijke eerste dag voor jullie! En wat zijn jullie weer ondernemend! Morgen veel plezier met je loop, ben nu al trots op je! Kijk al weer uit naar jullie nieuwe verhalen, geniet!
  6. Marlies:
    23 april 2016
    Wat onwijs lekker, genieten aan het zwembad en smiddavs even de hort op!! Mooie foto's ook. Colin ook met z'n nieuwe huiswanneer is de housewarming komen graag even overvliegen hoor
  7. Wendy:
    23 april 2016
    Prachtige foto's! Veel succes straks met de 5 km! Hopelijk blijft het een beetje koel xxxx